Przejdź do treści
Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Wydział Finansowo-Księgowy

 Referat Organizacyjny  

Pracownicy:

 

  Kierownik referatu, Skarbnik Miasta i Gminy

  mgr Katarzyna Brzezicka    

Pokój nr 11
telefon: (29) 751 65 34
e-mail: 
ksiegowosc@gminachorzele.pl

         

  Stanowiska pracy do spraw księgowości budżetowej

Hanna Sadowska-Niksińska
Józefa Bolesława Tańska
mgr Renata Wiśniewska
mgr Ewa Werder
 

Pokój nr 12
telefon: (29) 751 65 45
e-mail:
ksiegowosc@gminachorzele.pl

         

  Stanowisko pracy do spraw wymiaru podatku i opłat wiejskich

Sylwia Przybysławska   

Pokój nr 15
telefon: (29) 751 65 35
e-mail:  podatki@gminachorzele.pl

 Stanowisko pracy do spraw księgowości podatkowej

Bożena Kołakowska 
mgr Renata Lubowiedzka

Pokój nr 15
telefon: (29) 751 65 35
   e-mail: 
podatki@gminachorzele.pl

         

  Stanowisko pracy do spraw kancelaryjno technicznych oraz prowadzenia kasy

mgr Aneta Bacławska  

Pokój nr 2
telefon: (29) 751 65 33

         

 

Do zadań Referatu Finansowego należy:

  1. zapewnienie bilansowania finansowych potrzeb miasta i gminy dochodami własnymi i zasilającymi,
  2. analiza wykorzystania budżetu oraz wnioskowanie w sprawach zmian w budżecie w celu racjonalnego dysponowania środkami,
  3. zbieranie i przygotowanie materiałów niezbędnych do opracowania projektu budżetu na roku następny,
  4. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
  5. współpraca z izbami obrachunkowymi oraz urzędami skarbowymi,
  6. sporządzanie list płacy pracowników, list płacy zasiłków chorobowych zasiłków chorobowych,
  7. przyjmowanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych z jednostek budżetowych w zakresie dochodów, sprawdzanie i sporządzanie z nich not,
  8. przyjmowanie i księgowanie sprawozdań w zakresie dochodów przekazywanych przez Urzędy Skarbowe,
  9. prowadzenie obsługi kasowej i księgowej spraw kancelaryjno-technicznych,
  10. prowadzenie archiwum,
  11. wydawanie zaświadczeń dla obywateli,
  12. ustalanie wysokości podatków i opłat lokalnych oraz prowadzenie kontroli w tym zakresie,
  13. prowadzenie obsługi finansowej funduszy celowych,
  14. nadzór i kontrola nad działalnością finansową podległych gminie jednostek,
  15. opracowywanie sprawozdań z wykonania planu finansowego,
  16. współpraca z Izbami Obrachunkowymi i Urzędami Skarbowymi.

 

Referat Finansowy używa symbolu „Fn”.

Podmiot publikujący
WytworzyłWojciech Fronczak - Użytkownik BIP2007-06-13 08:37
Publikujący Wojciech Fronczak - Użytkownik BIP 2007-06-13 08:37
Modyfikacja Wojciech Fronczak - Użytkownik BIP 2007-06-13 08:37
Urząd Miasta i Gminy w Chorzelachul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele tel. (0-29) 751 65 40 email: sekretariat@chorzele.pl
Wygenerowano: 06 listopada 2024r. 03:37:53
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.